Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Kisse - 25 augusti 2008 20:50

Varit hos mamma och pappa idag och hjälpt mamma plocka lite vinbär, både svartvinbär och rödvinbär. Filip roade sig med att plocka han åxå :) Däremot tyckte han inte dom var så super goda men eftersom dte var så spännande att plocka dom så var det ju självklart att dom åkte i munnen åxå, när han sedan kom på vad lätt det var att ta dom direkt ur hinken åkte en hel del in i munnen men allra mest kom det nog på backen :)


Babysim idag åxå, gick super bra. Filip var glad och skrattade hela tiden, en kall sup när vi tränade hålla i kanten men annars plaskade han på och var glad :)


Vaknade dyng förkyld imorse, känner mig inte alls pigg. Imorgon blir det hemma dag, möjligen om vi åker någonstans och leker en stund och köper lite batterier till leksaker som behöver nya.


Bestämt med mamma att Filip ska komma dit på onsdag och sova över till torsdag så jag hinner ikapp mig lite. Har miljoner saker att greja inför bröllop och även en del inför 1 år kalas. Dessutom är det nu höst och jag har fortfarande sommar här hemma, putsa fönster och byta gardiner står högt på vill göra listan. Gräsmattorna behöver klippas igen :( Dessutom ska jag SOVA! Jag behöver sömn, Filip har ju sovit med mig de flesta nätterna den senaste tiden och jag blir så trött eftersom jag sover sämre med honom i sängen.


Idag blev jag dessutom av med min favvo lykta, en stor fin vit en som jag fick av Camilla m. fam. i examenspresent *snyft* Filip krachade den i golvet idag eftersom jag glömt ställa upp den på hyllan igår kväll. Nu har jag tagit upp den andra vita lyktan jag fått av Camilla (i födelsedag present) men den här är mycket mindre så den är inte lika stor favvo. Men jag får väll skylla mig själv, sonen är ju precis överallt och river i allt så det gäller att ställa undan det man är rädd om. Tur i alla fall att han inte gjorde sig illa, hela övervånigen blev ju dessutom dammsugen vilket var behövligt.

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards