Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Kisse - 9 juli 2009 20:22

Kvällen tillägnas mannen min, sonen sover redan *jippi*.


Äntligen fått svar från handelsboden där vi beställde gudfars present, NU är den snart på väg, grymt stor tabbe från deras sida, men vi skulle visst bli kompenserade.. spännande...


Så trött och hungrig...som vanligt!

Av Kisse - 9 juli 2009 15:42

Jag och Filip besökte lekparken efter vårat besök hos gudmor, lagom stor lekpark att jaga efter Filip i när jag är själv, kondisen är ju inte den bästa och han springer bara fortfare och fortare dessutom vill jag ju hinna med med kameran åxå :)

 

Stor klätterställning, uppskattas verkligen av Filip som älskar att klättra! 


 

Lång rutchkanan som gick fort som tusen eftersom det regnade och Filip hade galonkläder på sig men dte gick super bra ändå och Filip åkte många gånger. 

 

Stora härliga träd att vila sig under, skyddade bra mot regnet åxå, Filip förtsäkte klättra men det gick ju mindre bra på dessa stora bamse träd. Vi hade i alla fall roligt en stund och Filip fick härja av sig lite energi och somnade gott i bilen hem sedan.


Av Kisse - 9 juli 2009 15:38

Hipp hipp Hurra för bästaste vännen och gudmor Ankis som idag blir hela 27 år!

 

Filip och jag tog en sväng till hennes mamma på förmiddagen eftersom Ankis och Ossian så lägligt var där, blir ju lite närmare då ;) Kort besök eftersom dom skulle hemöver och vi tog en sväng till lekparken innan vi åkte hem till pappa som kommit hem från jobbet :) Men att träffas en liten stund är ju bättre än inget alls, nästa vecka funderar jag (och Filip) på att ta lång tur och hälsa på en hel dag ute på landet :)

Av Kisse - 9 juli 2009 15:12

Många spekulerar ju om magen ser likadan ut denna gång... att det på något sätt skulle avgöra könet på barnet (könet som förövrigt är så viktigt för många...)


Bjuder på en jämförelsebild på magarna övre raden är Filip i magen och nedre raden är bebisen som bor i magen nu, vet inte riktigt vad det är med denna vecka men jag tror min mage ser verkligen gigantiskt ut... har faktiskt en väldigt normal storlek på magen och inte alls vidare stor...


Är i v. 27 +0 med Filip och v.27+3 med nedre magen så magen är ju rätt lika ändå med tanke på att det är andra barnet och man oftast blir tjockare lite fortare då.


Vad det gäller könet, själv klart är ju även vi nyfiken men barnet kommer bli lika högt älskat oavsett vilket kön det har en tjej vore ju själv klart roligt, vem vill inte ha en av varje???

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards