Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Kisse - 25 juli 2009 22:08

Efter en natt med lite sömn, Filip sov oroligt och jag hade svårt att sova för att jag var hungrig men vägrade kliva upp för att äta klockan fem på morgonen blev det en hiskeligt arbetssam dag.


Skjussade Filip till farmor och Ludde och åkte hem och började måla, Stefan kom efter en stund och vi målade massvis med bräder till staketet, A-K kom på eftermiddagen och hjälpte till hon åxå. Lite raster för lunch och kaffe men annars körde vi på i över sex timmar med att stå och måla... ALLA bräder är nu färdigmålade till staket ( måste dock köpa lite mer virke som även de senare ska målas) *jippi* Stor tack för all hjälp!!!


Hur min kropp kändes sedan tänker jag inte ens skriva men alvedon och lååång dusch innan läggning gjorde att jag i alla fall fick en hyffsad natt. Filip som varit hos farmor hela dagen var ju helt slut när han kom hem och somnade efter en ny blöja och välling ;)

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards