Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Kisse - 11 juli 2009 20:46

Full fart hela dagen, först var vi på Mollys dop och sedan har vi haft svärfar och Aina här på middag, ingen vidare gormé middag enligt mig...surströmming... själv åt jag kräftor och sill, mycket godare. Filip åt lite av varje, kräsen är han då inte ;)

Filip har precis fått en kräfta på tallriken :) 

Trevlig dag men ack så trött jag är nu! Somnade igår med sonen vid hans läggning så dagen har verkligen inneburit en massa stress (jag skulle förbereda maten, dopkortet och slå in presenten igår kväll var tanken)och inte förrän nu kan jag verkligen varva ner och ta det lugn så jag lära väll somna med sonen ikväll åxå...


Har bara bilder från dopet, tur att Jenny var med och fotade, våran kamera var inte på humör för fotande idag... jag var helt kass trots tips från Jenny så blev det mesta rent ut sagt bara bajs, ingen bild från kyrkan var bra och då var det Petter som höll i kameran, inte jag.


Hela fina familjen


Molly fin i sin special beställda klänning


Filip var så klart snygg klädd i bröllopskläderna, nu var nog sista gången då byxorna verkligen börjar bli i minsta laget men dom är ju så fina :)

Ett bra drag var att hålla dopfesten på en förskola då det fanns massvis för barnen att leka med ute och gården var inhägnad, perfekt med ett sådant vilddjur som våran son :)


Lite ledigare stil...


Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards