Direktlänk till inlägg 4 februari 2010

Änglavingar i dun

Av Kisse - 4 februari 2010 13:28

Min hjärna går på högvarv kring fotgrafering just nu, fortfarande INGA förslag på dop fotografering mer än Zannas om att fota Lukas i snö men att det vore som sagt lite kallt men jag håller med det vore fint...stackars Lukas ;) Kom igen nu, ge mig lite tips ;)


Jag har i alla fall hittat en hel del andra fototips och är just nu på jakt efter änglavingar, hittade dessa underbara på Broarne men tyvärr tillfälligt slut men de var verkligen perfekta!!!!

  

Dessutom super fina som dekoration!!!


Någon som vet om det finns likande någon annastans? De är som ni ser rätt små ca 30 cm höga och mäter 44 cm mellan vingspetsarna


Jag är kär!

 
 
Evelina

Evelina

4 februari 2010 15:43

Ja men det förstår jag.. Jag tyckte att det blev stooor skillnad från mobilkamera när jag fick en digitalkamera av Patrik i somras men sen åkte jag till Amsterdam och när jag kom hem så funkade den inte längre... :/ skit grejor!!

Hahaha förr (vad gammal jag känner mig) så tittade jag alltid på tv, alla såpor som fanns som gick på 1an 2an och 4an följde man ju slaviskt.. Men nu, ha.. Hade tänkt att jag skulle föja "I en annan del av Köping" men det gick.... inget bra alls :P Vi kanske har blivit gammal och har viktigare saker för oss? :D

http://avalina.blogg.se

 
Josefin

Josefin

4 februari 2010 16:39

Hej! Elias har liknande änglavingar och de köpte vi på Panduro, kanske inte riktigt lika fina som de du hittat men helt ok. kram J

http://www.familjeneurenius.blogg.se

 
Ingen bild

anki

4 februari 2010 17:33

Var det inte Lenas Saga som hade sån på julkortet eller mins jag fel. Men jag tycker det känns helt fel att sätta på honom klänningen och vingarna jag får rysningar men det är jag det...kram mamma

 
Kristina

Kristina

4 februari 2010 18:20

Vingarna är INTE till dopfotograferingen!!!

http://http:/kissegirl.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

4 februari 2010 18:21

Fast de Saga har på sig på julkortet är nog mycket större än dessa... eller vad tror du Lena? Högre än 30 cm va?

http://http:/kissegirl.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lena

4 februari 2010 19:47

Jag vet inte måtten men det är vuxenvingar... jag kan mäta dem tills imorgon... om det är okej??!! kram

 
Kristina

Kristina

4 februari 2010 20:26

Svar till kusin Lena: nej då du behöver inte mäta dom jag tror mig kunna se på bilden att det är större än jag tänkt mig så spelar ingen roll jag är på jakt efter modell mindre vingar :)

http://kissegirl.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

4 februari 2010 21:29

Verkligen jättefina! :)

http://saos.blogg.se

 
Nikita

Nikita

4 februari 2010 21:34

jag har för mig alvashus.se har vingar

http://nikital.blogg.se

 
Ingen bild

zanna

5 februari 2010 10:22

går det inte att klä på lucas under klänningen så kanske han håller sig varm ett tag under fotograferingen så kanske det går att göra det ute. med tanke på att det finns mycket plats för byxor under iaf. å kanske nån tunnar elångärmad tröja, det har ju blivit nollgradigt nu så det kanske kan gå.

ja man blir ju lätt så med tanke på att det är ju bara i grannhuset som det hänt. =( men man kanske överdriver oxå, kanske bara är vi två som är nojiga. =)

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards