Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

Molopåsen

Av Kisse - 4 mars 2010 12:31

Okej nu ska vi ta och titta ner i påsen med Moloisar

  


Redan här syns mitt absoluta favvo print denna kollektion ;)


Först ut Mössa till Lukas med cars motivet, passar ju våran raggarstil tycker jag men är mössan en hiss eller diss? Lite stor ännu men tanken är att den ska passa i sommar, matchande dregglis till :) Kan faktiskt inte bestämma mig, ful snygg, lite ovanlig, printet gillar jag men modellen, jag vet inte riktigt...

     

   Hiss?        eller         Diss?     



Andra ut är en tröja till Filip som jag fyndat för endast 149:- (billigt för molo) kan ju själv tycka att den är liiite väl snurrig att titta på med till raggarvästen, PERFEKT!

      


Ovanstående kommer från Lucky Little Me


Sen har jag även beställt en Felton Trucks summersuit till Lukas, så jäkla tuff, love summersuits ;) Har massvis efter Filip MEN alla i stl 74 och de kommer inte stora Lukas kunna ha i sommar därför blev det en i stl 80 och så klart från MOLO ;)

  

Kommer från Bus och rackartyg som verkligen har ett fint Molo utbud med lite udda plagg man inte ser överallt :)



Filip kan ju inte vara sämre.. matchande mössa har vi ju redan köpt (ni vet denna) men lagomt till sommaren kommer ju så klart linnet passa super ;)

  

Köpt på Pirum parum, min favorit butik i stan :)

 
 
Ingen bild

zanna

4 mars 2010 21:10

mössan är en diss, förlåt men hur ska han kunna ha den till sommaren, den ser ju hur varm ut som helst å jag skulle inte välja en mössa med öronlappar på på sommaren...
kram

 
Kristina

Kristina

4 mars 2010 21:33

fast mössan är jätte tunn och öronlapparna är nog bra om det blåser en vanlig hjälm mössa går ju åxå ner över öronen :)

http://kissegirl.bloggagratis.se

 
Nikita

Nikita

5 mars 2010 03:05

härlig shopping ! å ja tkr lukas är söt i mössan =)

http://nikital.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards