Direktlänk till inlägg 8 december 2006

glam shine

Av Kisse - 8 december 2006 13:40

Mina två intervjuer som jag hade inbokade idag är nu avklarade. 15 minuter för den första och 40 minuter på den andra...ganska öppna frågor så beror helt och hållet på hur mycket personen i fråga har att säga. Känna bra att ha två till avklarade. Har dessutom fått tider för dom två nästa som blir på måndag :)Nu ska jag sammanfatta resultatet. Blir ingen besiktning av bilen idag eftersom Petter höll på med hjullagret tills halv fem imorse, gulliga du var uppe hela natten för min skull. Nu har han varken hunnit köpa tändstift eller byta dom..är ju svårt när man inte har några hemma:)Hälsade på syster när jag for hem från intervjuerna. Glad liten skitunge låg i vagnen och skrattade åt mig när jag kom. Kollade lite på honom och surrade lite med honom samtidigt som jag pratade med syster då blev lill skiten arg på moster som inte tog upp honom...*hihi* Blev till att plocka upp honom...*mmm* gosig! Pussade på honom så han glittrade...*hihi* Loreal´s glam shine...mitt favvo! vet vad han vill den gossen fast han är så liten ännu.Ska beställa Petters julklapp idag åxå och hoppas den hinner komma till jul. Han kommer inte åka iväg och jobba på söndag då det blivit något fel i produktionen av något slag. så han blir hemma hela julen får se när han åker nästa gång. Hade hoppas lite på att han skulle åka denna gång. Får så lite plugga gjort när han är hemma så hade tänkt att få klart allt nu när han skulle bort...men får försöka i alla fall. Själv klart är jag glad över att ha honom hemma. Lovade ju att jobba några dagar nästa vecka åxå..eftersom jag trodde att han ändå var borta så spelar det ingen roll, nu känns det lite jobbigt att jag som egentligen inte har tid att jobba ska iväg och jobba. Men är kul att jobba åxå, speciellt då lönen kommer månaden efter då jag inte längre har något csn bidrag.

 
 
Ingen bild

Poa

8 december 2006 16:55

Hello!!! Najs med intevjuer! Hur kul som helst ju. Håller tummarna.... ska iväg å måla andra gångn i sovrummet nu så vi kan äta lite mat sedan..ska försöka snacka till mig en pizza.. :) Kramis

 
Ankis

Ankis

9 december 2006 13:37

bra att du kommer igång med fler intervjuer, och inte sjuter upp det till sista minuten. Starkt jobbat!!! kram

http://ankispankis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards