Direktlänk till inlägg 2 januari 2007

Shoppat :)

Av Kisse - 2 januari 2007 19:26

Varit på birsta med syster och hennes pojkar idag. Trevligt värre och jag hittade kläder! brukar oftast sluta med att jag åker hem utan kläder men denna gång åkte jag hem med:* 3 par fina mysbyxor, ett par mörkt blåa, två bruna fast olika modell och nyanser.* en långärmad vanligt baströja, svart* en kort ärmad bas t-shirt, mörkbrun* ett grönt linne* en rosa t.shirt men fint tryck på ryggen (på rea för 50 :-, kanon pris på kanon fin tröja.)Är jätte nöjd med mina inköp. Riktiga baskläder som går att matcha på alla möjliga sätt. Skyndade mig sedan hem eftersom mamma, pappa och lille bror skulle komma på middag, jag kom sist. Men Petter hade börjar värma köttet i alla fall. Nu har vi ätit oss mätta och mamma och pappa och lillebror har åkt hem, dom stannar aldrig länge. Dom tog med sig resterna hem vilket var skönt för då slipper vi äta denna mat ytterligare en dag till. Pappa fick med sig matlåda till jobbet och mamma och lillebror kan värma till lunch hemma imorgon.Petter åkte på plan för att spola isen och jag sitter och återhämtar mig lite efter maten sedan ska jag ut och gå. Funderar på om jag ska ta med någon hund eller inte. Vet ju att det inte går lika fort att gå då men samtidigt vet jag att jag får lite dåligt samvete om jag går utan hund...men nu är det ju för min skulle jag ska ut och gå, hundarna får motion i alla fall så tror det blir att jag går själv. Måste ladda bra musik i mp3-spelaren först :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards