Alla inlägg den 2 november 2007

Av Kisse - 2 november 2007 12:41

Måste lägga upp två bilder på min söta "lilla syster", Sickan! Mamma och pappa har nämligen blivit med valp :)

Av Kisse - 2 november 2007 12:27

Går inte så bra för mig och mina samtal... Petter är ledig idag (är det på fredagar på nya jobbet)så jag tänkte passa på nu när Filip dessutom sover. Har en ny taktik för att försöka få ordning på dopet. Nya planen är att ta en annan kyrka ett annat datum men försöka få dit prästen vi önskade från första början problemet med lokal blir mindre då eftersom man får låna en hyffsat passande lokal gratis när man har dop. Gäller bara att kyrkan och lokalen på nya stället är ledig det datumet :) Håller tummarna för det, tyvärr får jag inte tag i varken den gamla församlingen eller den nya...


Natten har varit hemsk, då sonen vägrat sova i sin säng, legat slickad mot min kropp vilket gjort att jag sovit otroligt oroligt inatt och känner mig jätte seg idag. Vet inte vad det var med honom men antar att det är magen som spökat. Nu sover han så gott i vagnen och varit glad hela förmiddagen. Han är fortfarande förkyld blir varken bättre eller sämre, tur att vi har snorsugen så vi kan underlätta lite för honom.


Idag ska jag försöka få hjälp av Petter att få upp lite saker på väggarna. Har dessutom en rad samtal kvar att ringa bla. boka tid för klippning eftersom vi fått tid hos fotografen nästa torsdag, ringa ikea när jag hittat kvittot på diskmaskinen och fortsätta försöka få tag i kyrkorna. Senare i eftermiddag ska vi åka och handla, har bestämt att vi ska göra fint på Ekas grav så ska in på hobby affären och höra vad jag ska använda för färg på gravstenen vi ska göra. Har tagit lite tid för att oss att orka ta tag i det men det betyder mycket för oss båda att göra det fint där.

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards