Alla inlägg den 15 november 2007

Av Kisse - 15 november 2007 17:20

Usch vad jag är gammal, gjorde vuxentestet och blev 45,8 år kanske beror det på att jag tyker om husvagnssemester, bonuscheckar från ica och att  stor handla :)


Men vadå husvagn är ju jätte mysigt, bonus är bra, blir glad för minsta lilla krona man får tillbaka ju, är mycket pengar varje månad man äter upp och därför är stor handling bra för då kan man hålla ner lite på mat utgifterna i alla fall :)


Av Kisse - 15 november 2007 16:54

Nu har jag kanske fått tag i skor till Filip, blev lite dyrare men inte så farligt, skon heter Mini james och finns på denna sida. Jag har mailat till dom och får se om dom hinner skicka skon innan dopet ananrs ska jag ingen ha :)Dom var ju mycket finare än dom på H&M tycker jag i alla fall :)


Tog en kortare promenad idag, hälsade på Max och Moa som var hemma med farmor idag, barnen blev lite besvikna när Filip bara sov :)Näpp somnen behöver lite påfyllning, har legat i sängen och sovit med pappa.

Av Kisse - 15 november 2007 12:54

Eftersom jag var trött och hade huvudvärk igår så har Filip självklart varit vaken hela natten, det slår ju aldrig fel att det är när man är som tröttast själv. En riktig helevetes natt inatt igen, han skrek och skrek och inget hjälpte, somnade korta korta stunder i famnen medans man rörde på sig men annars så var det kört. väckte Petetr vid tre så han fick byta av mig n timme, jag måsta få sova. En timme senare tog jag över igen och vid halv sju imorse somnade äntligen Filip. Sedan dess har han sovit gott, vaknat och ätit en gång men anansr bara sovit först i min säng och nu ligger han i sin säng. Hör att han är på väg att vakna nu i alla fall så dags att klä på sig och gå ner, äta frukost och göra morgon på Filip sedan är det nog dags att stoppa ner han i vagnen och ta en promenad ner på yn och hämta posten. 


Petter försov sig idag så han hann inte flytta över alla verktyg till min bil så den blev hemma idag, jag får åka in och ombesikta den på måndag istället, ska kolla men har för mig att det inte är dropp in på fredagar. Ska även kolla när det blir körförbud på dne för det blir det vilken dag som helst.


Huvudvärken är värre idag än igår och idag har jag tagit mig en alvedon men funderar på om det är mitt blodvärde som är galet eftersom jag haft mycket ont i huvudetpå sista tiden, jag brukar inte ha det så kanske ska testa och stoppa i mig lite järntabletter. Är värdelös på att komam ihåg att äta vitaminer nu när jag ammars, var stenhård mot mig själv när jag var gravid att ta vitaminerna men känns inte lika viktigt nu fast det är det ju Filip livnär ju sig fortfarande på mig :)


Snälla Ankis har varit på H&M i H-sand och kollat efter skor men fanns  inga där heller och dom visste inte när dom skullefå in några men hon skulle kolla nästa vecka igen om jag inte fått tag i några. Blir väll som vanligt, när jag bestänt mig för något så blir jag utan. Näpp knorrhanen i sovrummet ligger och knorrar :)

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards