Alla inlägg den 16 november 2007

Av Kisse - 16 november 2007 10:30

Natten har varit hyffsad, Filip har inte sovit utan har vänt på dygnet så han har varit vaken fram till tre inatt. Jag har legat och små slumrat brevid honom till halv tre å fick Petter ta över och vips så somnade han. Sedan har han bara vaknat och ätit ett par gånger men somnat om på en gång och sovit i sin säng :)


Macken börjar bli riktigt risig nu igen har haft flera anfall på bara några veckor och vi börjar bli orolig över hur länge vi ska kunna hålla på så här. Måste köpa en grind så ska sätta mig oh kolla ut vart vi ska inhandla en. Måste ju vara en som passar till trappen. Idag gick det bra för honom at ta sig ner i alla fall men såg riktigt otäckt ut då vi inte hann stoppa honom. Skulel vilja ha honom uppe igentligen men ska bygga spalje uppe i trappen så det tar ju sin lilla tid innan det blir klart. Planen var att ha det klart innan Filip börjar krypa i alla fall. Så blir nog att sätta grind nere i trappen jag tror att jag hör Macken upp ändå, ligger alltid på lur att höra om han blir dålig, börjar alltid med att han kräks så då vet man att det bara är att kliva upp och finnas i närheten, det allra bästa är att gå ut med honom.


Klev upp före tio för att ringa mvc men behöll min tid för efterkontroll annars skulle jag få vänta ytterligare 2 vekor innan nästa tid och det har jag ingen lust med. Dom sa at det var helt okej att ta med Filip, det ordnar sig alltid. Ska försöka få Petter att gå med på att ta en sväng till Huddik idag :) Får se hur det går om jag får åka själv kanske...


Dags att göra sig iordning, ska till kommun och skriva papper idag då skull vara trevligt med en dusch och inte lukta osm sur gammal bröstmjölk :) Filip har kräkts på mig och dte vra ett par dagara sedan jag hann duscha...kostigt vad man väljer att prioritera bort när tiden inte räcker till :)

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards