Alla inlägg den 2 maj 2007

Av Kisse - 2 maj 2007 16:49

Idag var jag första gången på mycket länge sugen på att laga mat. Blev en pasta låda med kassler, står i ugnen just nu, Petter håller på att skruva uppe.


Ikväll är det GAMA möte och sedan ska han hem och fortsätta, ikväll ska takplattorna börja sättas upp :) Själv ska jag ligga på soffan och se på LOST och äta frysta hallon, min nya passion :) 


Känner mig skapligt pigg idag och värken börjar ge med sig och bli som "vanligt" att jag får ont på eftermiddagarna är ju inte så konstigt. Efter en hel arbetsdag men mycket lyft är man trött i kroppen och då kommer värken i mitt bäcken. Men som sagt det känns hyfsat idag. Har bältet på mig så vet inte om det är det eller om kroppen gått till sig lite fick ju så extremt ont efter putten på sista april.


Nu är det dags att ta ut pasta lådan och sedan ska jag tvätta lite inna det är dags att fara på möte, har jag tur hinenr jag med en snabb vila på soffan :)

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards