Alla inlägg den 10 maj 2007

Av Kisse - 10 maj 2007 20:34

Pannan är fixad och jag har börjat eldat, hoppas på lite varmare hus nu :)Annars har inget blivit gjort, jag skjuter på sysslorna till imorgon istället. istället har jag pysslat ytterligare lite på slotteten. :) Blir så fint så. Imorgon ska jag ta tag i beställningen till direct trade för att få resten av materialet jag behöver för att göra klart slottet och en till saga, nämligen sagan om den lilla lilla gumman. Har lånat en hel del material av min syster som förskolan blivit jätte förtjusta i och vill nu att jag gör iordning materialet till dom åxå, ska köpa en hel del till mig själv åxå då jag tycker den sagan är mysig och bra :)Förskolan vill kunna fortsätta med detta sedan när jag går på min föräldraledighet, känns bra att jag lyckats tillföra något till arbetsplatsen.



Snart dags att hämta in hundarna oh gå i säng, måste kvällsfika lite före bara :)Ringa Petter måste jag göra åxå, längtar tills han kommer hem, halva tiden har ju gått nu i alla fall :)

Av Kisse - 10 maj 2007 18:21

Idag har jag varit otroligt trött och sov som en stock på soffan på jobbet under min lunchrast. behövdes verkligen och jag blev lite piggare på efter middagen i alla fall. Jag kom i säng i hyffsad tid igår och sovit relativt bra, hade lite svårt att somna om inatt efter att jag varit upp och kissat. Jätte kissnödig mest hela tiden nu tycker jag, är säkert bebisen som ligger och trycker mot urinblåsan. Foglossningen har varit skaplig idag och jag har inte känt mig lika begränsad idag som tidigare. Har lärt mig vilka rörelser som gör ont och så har jag blivit bättre på att inte bära och lyfta barnen så mycket, men ibland har man inget val, när dom blir kledsna eller ska gunga till exempel.


Blev grillad kyckling och potatissallad till middag, köpte en ny påse jordnötter till ikväll eftersom jag hade så nyttiga lyxigheter igår :) har suttit i soffan och fixat lite på mina slott dom blir så fina så men nu börjar pappret ta slut och jag måste fixa hushållsrullar (toarullar har jag redan) dom ska sedan bli slottstornen :)


Väntar på att Patrik och Tyrone ska komma hit och laga cirkulationspumpen på panna som gått sönder. Skulle behöva dammsuga och vika en massa tvätt men får se hur mycket jag hinner och orkar ikväll.

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards