Alla inlägg den 20 maj 2007

Av Kisse - 20 maj 2007 18:34

Jag fick lämna min kamera för lagning så nu är vi utan kamera i minst två veckor...*suck* metalllisten är i alla fall köpt och Petter ska skruva fast den. passade på att fylla på kylskåpet lite när vi ändå var i Birsta så finns en hel del mat hemma nu :)


Köpte crunchy flingor som jag sitter och stoppar i mig nu, jag tycker inte kina är nån höjdare så fick inte i mig så mycket idag. Pekingsoppa och räkchips och sallad mest, precis som förra gången men fick jätte ont i magen denna gång. Blev för mycket fett tror jag...glömde köpa bets så får måla klart imorgon om jag orkar efter jobbet. Petter hyrde film på macken så ska se den senare ikväll, jag är trött och ska nog lägga mig på soffan redan nu och vila lite. Men först ska jag ladda tvättmaskinen.

Av Kisse - 20 maj 2007 14:20

Sov hyffsat länge idag men beror nog på att jag inte sovit så bra inatt, halv tio gav jag upp i alla falloch klev upp, åt frukost och tog ut hundarna som sovit inne inatt. Sedan gick jag ut och betsade utemöblerna, tog slut på bets så måste köpa lite till, pyttelite kvar sen så är det bara att bygga ihop :)


Nu ska vi åka till Sundsvall och köpa metalllist för att dela av golvet i vardagsrummet och hallen uppe, stefan ska på claes olsson och jag vill lämna in kameran och höra vad dom säger. Skulle gärna vilja ha en fungerande kamera nu när det händer så mycket här hemma. Vill ju även dokumnetera hur magen växer :)Golver uppe är klart så nu är det lister kvar sedan är det dags att flytta dit möblerna. Passar på att äta på kina när vi ska till sundsvall, belöna oss för en dukitg arbetsvecka :) Sedan blir det hem och fortsätta jobba.

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards