Direktlänk till inlägg 25 januari 2008

Lindex kollage

Av Kisse - 25 januari 2008 22:33

Lindex har otroligt mycket snygga kläder nu i vår. Jag har hitta en massa jag gillar, det mesta i grönt...med bruna inslag.


Var lite roligt när jag pratade med mamma här om dagen så berättade hon att hon hittat en body och ett par byxor hon gillade och ville köpa till Filip trots att han igentligen inte behöver mer kläder och så visade det sig att dte var precis samma kläder som jag talade m för A-K på tisdagen att jag tänkte köpa senare till Filip :) Men det är väll bäst vi låter mormor handla lite.


Jag är jätte glad över att vi får ärva en massa kläder och leksaker till Filip men samtidigt är det väldigt tråkigt att inte behöva köpa nånting alls... därför handlar vi ju lite ändå och en del ärvda kläder blir liggande. Har grovrensat redan en gång och ska snart göra det igen, en hel del kläder kan faktiskt få åka till UFF lådan istället för att ligga utanstoppat i lådor här i förråden.


Nu har Stefan kört fast här ute på gården och eftersom Filip sover vill jag inte gå ut och hjälpa honom heller så nu går den sista sanden åt sedan måste jag be pappa komma ner med mer.... blir nog tvungen att gå ut ändå... hör att det är helt kört för honom... *ha ha* skit volvo... eller är det SBS (skit bakom spakarna)?


Nu kom han lös.


Nä dags att göra kväll.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards