Direktlänk till inlägg 11 mars 2008

Babyyogan

Av Kisse - 11 mars 2008 15:32

Några punkter på listan är avklarade... yogan var kul må jag säga men känner av mina fogar otroligt mycket. Pratade med ledaren om foglossningen och hon sa att yogan är stärkande och bra för fogarna så gäller bara att vara försiktig i vissa rörelser så hon gick igenom vilka det var så att jag kan vara försiktigare nästa gång. Men annars var det kul att prova på något nytt, jobbigt var det och bebisarna förde en hel del liv men det gick att slappna av ändå :) vi ska då helt klart fortsätta. Fick vara kvar en halv timme efter passet och dricka te och surra lite, vilket jag tycker är kanon. Alla fem bebisarna är så gott som lika gamla en tjej och fyra killar består gruppen av så kan verkligen säga att vi är en liten grupp.


Var in på hobby affären och köpte stämplar och saker så själv klart ville jag helst av akllt bara pyssla när jag kom hem :) Är näsatn klar med albumet nu, elelr som bilder jag framkallat, har ju fortfarande tomma blad kvar i albumet.


Tvätten är sorterad och jag har börjat tvätta men det kommer ju ta hela kvällen. Petter ska få skjussa upp mig till skotern efter middagen för jag skippar nog simningen idag eftersom jag känner av fogarna, kommer säkert ta lite på mig att köra skotern åxå så det får räcka för idag. Imorgon ska vi (jag och Filip) ta oss ut på en promenad med vagnen och hunden.


Petter håller på att byta fönstret i gamla pannrummet, hade ett hemma som passade som vi plockade ut ur utbyggnaden när vi satte dit dörren, nu är ju även dörr bortplockad men får köpa nytt fönster dit eftersom hålet är mindre nu än tidigare.


Filip sover middag och jag måste ta och börja med middagen nu, ingen aning vad det blir.

 
 
Ingen bild

Ankis

11 mars 2008 18:14

Kul med yoga. är ju själv väldigt förtjust! Har dock lite problem med upphakning i lederna jag istället, men skönt att få ner andningen och stretcha ut ordentligt!

 
Ingen bild

cicci

11 mars 2008 18:44

Ojojoj, ni har tydligen gjort mycket hör jag:P ska bli intresant att se vad ni har gjort till nästa gång jag och Niklas kommer dit:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards