Direktlänk till inlägg 12 augusti 2008

Bus och lek

Av Kisse - 12 augusti 2008 15:58

Åt mellis inne sedan gick vi och hämtade posten, ikea har skickat vinklar till oss... vet inte om det rätt denna gång heller :( men får se vad Petter säger när han kommer hem. Annars var det inte mycket till post, tidningen förskolan och buffe´, läste dom båda medans Filip lekte med gåvagnen som vi tog med ut, sedan satt vi i sandlådan och gjorde sandkakor, Filip har precis kommit på vad roligt det är att kracha sönder dom :)


Jag är van att göra sandkakor i alla fall.. och få dom krahade... vet inte hur många jag gjorde om dagen när jag jobbade men speciellt på små barn avdelning blir det många sandkakor :)


Åkte lite traktor åxå sedan gick vi in och upp på Filips rum ,har spelat musik och dansat, tog ner stor trumman från hyllan och Filip blir som tokig :)


Men nu blir det till att gå ner och göra middag, kyckling och klyftpotatis blir det idag, ingen ork och ingen fantasi. Petter blir glad i alla fall för igår fick han lax och det är han ju inte lika förtjust i.

 
 
Ingen bild

Josefin

12 augusti 2008 17:22

Nämen är det en ljusblå lära- gå- vagn jag ser??? Isåfall vart har du köpt den??? Det är ju precis det jag letar efter :)
Tråkigt att vissa bara tror att du handlar upp Petters pengar.. Men du vet ju hur knäppa folk kan vara jag skyller på den svenska avundsjukan. Tycker du verkar vara en toppen mamma som gör allt för Filip. Ha en härlig kväll Kramar Josefin

 
nikita

nikita

12 augusti 2008 19:47

japp gratis för barn under 1år och vuxna är de också gratis för =)
åk dit, ni kommer inte ångra er.
Trodde inte de skulle vara så "mkt" för dom minsta, men somsagt Albin hade verkligen superkul!

http://nikital.blogg.se

 
Jenny

Jenny

12 augusti 2008 21:18

Jo sandkakor hann man med några stycken när man jobbade på förskolan, lite glesare mellan dem nu när jag har högstadiet ;). Vad det gäller förra inlägget så är det väl helt upp till er hur ni fördelar era pengar!! Att folk bara orkar... Kram!

http://www.tervtokar.st

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards