Alla inlägg den 7 april 2009

Av Kisse - 7 april 2009 21:50

Idag när jag hämtade sonen fick jag höra något otrevligt men som ibland tyvärr händer. Flera gånger jag hämtat Filip har han haft rivmärken och fått höra att andra barn gett sig på honom, min son är ingen ängel han heller men tydligen är han rätt snäll med de andra barnen på fsk i alla fall. Idag tyckte i alla fall personalen att det t.om var bedrövligt och dom lovade en bättring då min son blivit biten på kinden. Jag vet att det händer ju så ofattbart fort och jag klandrar inte personalen på något sätt bara olyckligt att det hann ske.  Personalen skulle i alla fall hålla ett extra öga för att det inte ska ske igen.



Väl hemma så passade vi på att vara ute en stund, Filip var klädd och ute när jag kom så då kan man lika gärna passa på eftersom min son älskar att vara ute. Först var vi hemma på gården men sedan tog vi vagnen och traskade ner på byn för att plocka lite påskris. Hittade med små små videkissar :)


Pannkaka till middag och sedan kom svärmor och Ludde och sedan även Stefan. Jag passade på att elda lite när jag hade lite hjälp. Och sedan blev det påskpyssling, vi klädde riset och tog fram lite kyckling till köksfönstrena.



Trött son somnade tidigt ikväll redan vid åtta, visserligen rätt sent eftersom han kliver upp tidigt men den senaste tiden har han varit inställd på vintertid och somnat jätte sent trots att jag blivit stoppad i säng i "vanlig" tid. Blå drömmar inatt :)



Eldat lite till och hämtat in hunden, fikat lite så nu lär jag somna ovaggat. Imorgon börjar jag lite tidigare än jag brukar på onsdagar, har nämligen fått byta tider med A-L då jag och Filip ska till bvc på eftermiddagen på 1 ½ års koll.

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards