Alla inlägg den 16 april 2009

Av Kisse - 16 april 2009 09:18

Filip somnade efter en flaska välling igår och sov i närmare två timmar sedan vaknad han och hade kräkts ner hela sig och sängen, bara till att fylla badbaljan och bada honom i hallen. Som tur var hade Petter kommit hem då som för övrigt varit och jagat bäver OCH lyckats skjuta en OCH själv ramla i vattnet så nu är han utan telefon IGEN!


Gick och la mig med sonen i våran säng efter badningen och otroligt nog somnade han om utan större problem. Jag sover ju som en stock med Petter har varit upp och bytt blöja på en sovande Filip inatt. Imorse fick han vätskeersättning som han kräktes upp, denna gång i våran säng. Men sedan gick jag ner och blandade morotspuré med vatten som han små tuttar på och det verkar han få behålla *peppar, peppar*


Filip har dessutom feber så han och Petter ligger ännu, själv ska jag åka till jobbet och göra lite nytta. Allt kalas på fredag och lördag är numera inställt, vi hoppas på söndag men vi får se hur sjukan fortsätter...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards