Alla inlägg den 15 april 2009

Av Kisse - 15 april 2009 20:28

Känner mig jätte hungrig ikväll och har nu på kvällningen ställt mig och bakat en pizza och gjort en stor stor sats ratatouille. Ännu inte ätit men snart ska det ätas, dessutom tänkte jag ta med en bit pizza och äta imorgon innan jag åker hem eftersom jag har stängning och hinner bli tok hungrig innan jag är hemma.


Hoppas jag håller mig frisk och på benen för Filip har nämligen fått en släng av magsjuka, eller nått? Kräktes en gång imorse och sen har han bajsat en så där tio gånger :( Hoppas verkligen han är frisk imorgon annars ställer han till det med födesedagsfirandet på lördag. Då slår nämligen jag och pappa ihop firandet, vi fyller ju samma dag. Petters familj (de som tänkte fira mig fyller ju ojämt så inget direkt att fira) hade jag tänkt avverka redan på fredag eftermiddag. Tänkte i alla fall sno ihop en tårta utifall någon kommer.

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards