Direktlänk till inlägg 11 maj 2007

Skit kamera

Av Kisse - 11 maj 2007 16:20

Igår kväll fotade jag slotten men fick slut på batteri i kameran och nu kan jag inte tömma kameran på bilder, blir så less, varför måste allt jävlas. Har varit förskonade med massa skit nu ett tag tycker jag om man räknar bort cirkulationspumpen som varit dålig i två år (det visste vi ju redan) men känns som allt är på väg tillbaka, hundarna som kanske fått till det...Eka höglöper troligen nu i alla fall, blöder en massa men är jätte duktig att städa efter sig så märks ingenting inne :) Duktig tjej!


Oj glömde det viktigaste... Petter kom hem inatt :) Dom blev klar tidigare med jobbet och valde därför att åka hem, skönt att ha honom hemma ett tag igen. Ikväll blir det lugnt, Petter ska sätts tak, jag ska mest bara vila. Men imorgon ska vi iväg på fest :) Och på söndag ska vi på kalas..heter det kalas när man är över 30???? Ja ja tårta ska vi få i alla fall. Antar att det blir efter Mulle.


Idag har det varit en hemsk dag på jobbet, lite barn men ack så jobbiga. Har varit helt hopplösa. Jag har inte fått mycket gjort idag, ingen samtal till direct trade, det enda bra jag fick gjort var att jag tog tag i två gardiner som sattes upp i hörnet på myspölen.


Nu ska jag ge mina kaniner mat och om inte orken försvinenr när jag kommer ut ska jag göra rent i burarna åxå, var länge sedan nu och snart är det dags för ute burarna så en omgång till med rent fint bo kan dom få :)Måste fundera ut vad det ska bli till middag idag, något ur frysen blir det nog.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards