Direktlänk till inlägg 3 juni 2007

Shopping

Av Kisse - 3 juni 2007 20:17

Surt liv för macken imorse då det blev koppel på till hundgården. Gäller att ta ner honom på jorden nu igen så får bli så ett tag nu. jenny och ida kom imorse och vi satt och surrade i flera flera timmar, så roligt att träffas. Skönt att få prata av sig om lite allt möjligt :) Mycket gnäll men blir lätt så sporrade dom till att börja med sagopåsar så får se om jenny hittar något i direct trade att beställa hon åxå, skickade med katalogen med henne  (ida ska kolla om dom har nån på jobbet ananrs får hon låna den efter jenny) och visade lite vad som är en bra början, kanske jag blir mer sporrad att skicka in våran beställning åxå om fler är med på den, frakten blir ju billigare åxå om man är fler som delar :)


Sedan bar det av till Sundsvall. Jag åt middag på max och åkte sedan på birsta och shoppade lite. Köpte ett par short, två linnnen (ett rosa, ett svart) och en kofta med trekvartsärm, kort modell, blir lagomt att ha i sommar tänkte jag.  Köpte tre par låga strumpor åxå och en pyjamas till bebisen :)betsämde mig för att hälsa på broder och hans familj om dom var hemma och själv klart när man har tid för en gång skull så var dom inte hemma så blev en sväng till syster istället.


Nu är jag hemma, trött och slut. Har en massa tvätt att vika och håller på att elda för att få varmvatten, måste komma ihåg att skriva en STOR kom ihåg lapp till mig själv att Eka inte ska ha mat imorgon utan ska vara fastande. Imorgon bär det nämnligen av till djurkliniken (efter jobbet, tagit ledigt halva dagen) för att kolla om det är några valpar på G och kolla hur rakt benet blivit, känns lite nervöst men i vilket fall som helst har vi redan tagit beslutet så lika bra att få det gjort. Allra mest orolig är jag över att benet inte ska vara tillräckligt rakt att det inte läkt som det ska men får ju hoppas på det bästa. Ska ringa A-K och höra om hon har något för sig imorgon eller om hon har lust att följa.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards