Direktlänk till inlägg 15 november 2007

Ännu en helvetes natt

Av Kisse - 15 november 2007 12:54

Eftersom jag var trött och hade huvudvärk igår så har Filip självklart varit vaken hela natten, det slår ju aldrig fel att det är när man är som tröttast själv. En riktig helevetes natt inatt igen, han skrek och skrek och inget hjälpte, somnade korta korta stunder i famnen medans man rörde på sig men annars så var det kört. väckte Petetr vid tre så han fick byta av mig n timme, jag måsta få sova. En timme senare tog jag över igen och vid halv sju imorse somnade äntligen Filip. Sedan dess har han sovit gott, vaknat och ätit en gång men anansr bara sovit först i min säng och nu ligger han i sin säng. Hör att han är på väg att vakna nu i alla fall så dags att klä på sig och gå ner, äta frukost och göra morgon på Filip sedan är det nog dags att stoppa ner han i vagnen och ta en promenad ner på yn och hämta posten. 


Petter försov sig idag så han hann inte flytta över alla verktyg till min bil så den blev hemma idag, jag får åka in och ombesikta den på måndag istället, ska kolla men har för mig att det inte är dropp in på fredagar. Ska även kolla när det blir körförbud på dne för det blir det vilken dag som helst.


Huvudvärken är värre idag än igår och idag har jag tagit mig en alvedon men funderar på om det är mitt blodvärde som är galet eftersom jag haft mycket ont i huvudetpå sista tiden, jag brukar inte ha det så kanske ska testa och stoppa i mig lite järntabletter. Är värdelös på att komam ihåg att äta vitaminer nu när jag ammars, var stenhård mot mig själv när jag var gravid att ta vitaminerna men känns inte lika viktigt nu fast det är det ju Filip livnär ju sig fortfarande på mig :)


Snälla Ankis har varit på H&M i H-sand och kollat efter skor men fanns  inga där heller och dom visste inte när dom skullefå in några men hon skulle kolla nästa vecka igen om jag inte fått tag i några. Blir väll som vanligt, när jag bestänt mig för något så blir jag utan. Näpp knorrhanen i sovrummet ligger och knorrar :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards