Direktlänk till inlägg 14 maj 2008

Bad kille

Av Kisse - 14 maj 2008 20:14

Syns det att Filip gillar att plaska???? Fortfarande inga badankor.... 


Fick lätt panik förut att jag glömt LOST och att det var torsdag :( Men se så glad jag blev när jag insåg att det bara är onsdag och LOST ikväll :)


Nu är det bestämt att Filip är hemma med pappa imorgon jag jag åker själv på birsta och sedan och hälsar på min bror och mina älskade syskonbarn.


Jag och Filip tog lång väl behövlig vila på sängen, två timmar sov vi, förstår inte varför jag är så trött men har väll varit lite mycke den senaste tiden och vädret som spelar en spratt. Dessutom ska jag ju jobba på fredag och jag känner mig lite små nervös av det åxå så tar väll ut sin rätt det åxå. Ska bli jätte kul att jobba men känns som det var evigheter sedan sist eftersom jag var sjukskriven så pass länge innan Filip kom åxå.


Efter middagen som bestod av pyttipanna och stekt ägg så gick vi ut och kapade lite ved, Filip satt i vagnen med sina hörselkåpor och titta på. Men vid halv sju ledsnade han och vi gick in och badade istället och nu sover han gott i sin säng :)


Ska gå ner och leta om jag hittar något gott till LOST.. slut på det mesta här hemma... inga hallon.... vet att det finns lite björnbär... ska kolla stora frysen om jag hittar något där... vinki vink. Anledningen till att jag lyxar på onsdagar är att vi sällan har något lyxigt på helgerna och då ta jag lite mitt i veckan gott istället. Dessutom är det enda gången jag ser på tv... då jag verkligen kollar på tv.

 
 
Anna-karin

Anna-karin

15 maj 2008 13:10

Hej gumman!
Jag har fortfarnade kvar min blogg. De var jag som gjorde fel härom dagen. Var lite trött och hjärnan funkade inte.
Kramar

http://www.annakarin.bloggagratis.se

 
cicci

cicci

16 maj 2008 10:58

Go grabben där, var nu ett tag sen jag såg han. Tur att din blogg håller mig uppdaterad på vad ni håller på med förnått därborta:)
Hoppas allt är bra med er, kramar cicci

http://gladagrodan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards