Direktlänk till inlägg 15 augusti 2008

Bedrövligt

Av Kisse - 15 augusti 2008 10:52

Vill ni veta något helt skandalöst, helt bedrövligt... igår... hade jag och Petter varit tillsammans i tio år...fatta 10 år och vi kom inte ens ihåg det...vilket tio års jubileum för den delen...säga hejdå för allt för lång tid ifrån varandra. Men lite blommor och en extra puss har ändå inte suttit fel...


Så på måndag då har vi varit förlovade i 8 år, snacka om att bröllopet dröjt... :)


Dom ringde från guldfynd igår och berättade att min vigselring är klar för att hämtas :) Men nu hittar jag så klart inte Petters ring som ska lämnas inpå riktningoch gravering. Hade ändå inte tänkt åka till sundsvall idag utan får bli nästa vecka, då är jag sugen på att åka på drakborgen med Filip, vore roligt med sällskap, någon som är med? Funderar på måndag eller i slutet av veckan...


Idag måste vi åka och handla lite frukostmat, grönsaker och frukt. Tänkte verkligen anstränga mig med maten nu fram till bröllopet men var så sugen på något gott att jag gjorde hemma gjord kola igår kväll...inte alls socker bomb..nej då!


Näpp nu ska jag ta och starta igång dagen, Filip sitter ännu i pyjamas och jag i morgonrock vi har tagit det lungt hela morgonen. Fast jag har en förmåga att gå i morgonrock ända tills Filip sover middag (efter lunch) om vi inte ska iväg något, tycker det är skönt plus att jag tar gärna en dusch när han sover men idag blir det gräsmattsklippning så nu gäller det att få på lite kläder och sätta lite fart på fläsket :)

 
 
Nina

Nina

15 augusti 2008 15:30

Hihi sådär vart det för mig och sambon när vi firade 3 år 21 Juli. :P Vi pratade om det nån dag innan, men just den dagen så hade båda glömt det hehe.

Gud va mysigt att ha hållt ihop med nån så pass länge som ni har gjort, skoj med bröllop! :)

http://ninawikizz.blogg.se

 
anki

anki

15 augusti 2008 22:14

Då var det alltså 10 år sedan jag jobbade på skolan och du släppade hem "värstingen Petter" som sedan flyttade snabbt hem till oss. Men se då blev det ordning på grabben iaf bättre kram mamma grattis till er båda bra kämpat

http://anki.bloggagratis,se

 
Cicci

Cicci

16 augusti 2008 11:12

Men gud vad länge:) grattis grattis!
Jag och Niklas har stått och små tjaffsat om när du och Petter förlovade er men nu vet vi ^^ haha jag och Niklas vet inte riktigt när vi blev tillsammans så vi tog bara den veckan han praoade på en fredag för då var då allt "började" hihi
hoppas ni har de bra allihopa kramar cicci

http://Gladagrodan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards