Direktlänk till inlägg 17 april 2009

Ja mu hon leva :)

Av Kisse - 17 april 2009 08:28

Ja må jag leva eller Ja mu hon leva som mamma Mu sjunger :)


Är min födelsedag idag, och pappas och mamma och pappas bröllopsdag, mycket idag :) Jag måste ju i alla fall vara den klart bästa presenten av de alla ;)


Ingen mer kräkning från Filip igår, magen är fortfarande lite orolig men vi anser magsjukan är över och det bara är efterdyningar och det brukar ta en väldans tid innan Filip blir riktigt riktigt bra i magen igen efter en magsjuka. Febern har lagt sig den åxå och ungen är ju tok pigg igen :)


Mannen och sonen har åkt för att duscha hos svärmor, jag skulle väll ha tagit mig någonstans jag åxå men orkar inte just nu, jag fick sovmorgon men kunde inte somna om :(


Idag kommer betong bilen *jippi* med snabb betong *dubbelt jippi* och ännu mer jippi är att Pierre har fixat en dusch kabin (en sån med golv) åt mig som ska monteras in i tvättstugan så vi kan duscha hemma *JIPPI* Toalettten ska monteras in bara betongplattan har stelnat, snart är det lika provisoriskt som vi är van att ha allt annat :)


Röja lite, baka tårta och sedan försöka njuta av MIN dag, gillar däremot inte min ålder... 27... känner mig gammal.


 
 
Ingen bild

Anna

17 april 2009 08:55

Grattis på födelsedagen !! kram Kusin Anna

 
Ingen bild

Fia

17 april 2009 09:40

Många grattiskramar på födelsedagen! Hoppas att du får världens bästa dag! Kram Fia

 
Ingen bild

Jeanette

17 april 2009 09:47

GRATTIS på födelsedagen!!!!! Kram kram

 
anki

anki

17 april 2009 10:30

Grattis lill gumman nog var du välplanerad och efterlängtad kram mamma
ps. även om det är 27 så är du iaf lill tjejen våran

http://anki.bloggagratis.se

 
Jenny

Jenny

17 april 2009 10:58

GRATTIS!! Fast det där med gammal kan du ju behålla för dig själv :P.

http://www.tervtokar.st

 
Ingen bild

Victor

17 april 2009 11:26

Grattis faster på din födelsedag. Mamma och Pontus hälsar oxå.

 
Cicci

Cicci

17 april 2009 13:18

GRATTIS GRATTIS=)
Hoppas du får en härlig dag^^

http://gladagrodan

 
Krille E.

Krille E.

17 april 2009 14:07

Grattis! Ja, tjugosju är gammalt, tyvärr är man på den senare halvan av tjugoårsåldern, men ha det gott!

http://ma-lin.bloggagratis.se

 
Therese

Therese

17 april 2009 20:59

Stort grattis på födelsedagen.

Kan vara så att man ser i olika vinkar vem han är lik men konstigt vore det väll om han inte var lik någon av er. Så skulle man nog fundera :D

Hoppas du haft en toppen dag!
*Kram*

http://therese.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

17 april 2009 21:36

Grattis lilla syster, du är inte särskilt gammal speciellt inte om man jämför med mig :)

Krama sjuklingen från moster!

 
Ingen bild

Poa

20 april 2009 07:18

Är du förvånad? Haha... Senil. Tänkt på det i onsdags och i torsdags men åkte söderut i torsdags och lämnade minnet kvar hemma!!! Oförlåtligt. Hoppas du hade en helmysig dag.
Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards