Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Kisse - 9 januari 2010 22:55

Maken och ett gäng karlar drog för en stund sedan iväg på skotertur, jag är såå avis, vill åxå, lagom temperatur för skoteråkning och stjärnklart, *åh* jag vill åxå!!!


Istället sitter jag vid datorn med ett glas coca-cola och jordnötter, kollar bloggar och tradera alltid är det något man är på jakt efter ;)


Inspiration!!!


Har precis påbörjat ett projekt, kliar verkligen i mina fingrar efter renovering nu, försöker få min man att börja så jag kan ta vid på mina delar, tills vidare har jag ett litet projekt som ska målas och grejas lite, visste inte riktigt vad jag skulle göra med "den" tills A-K gav mig värsta bästa idén!


  


Vad tror ni det ska bli?

Av Kisse - 9 januari 2010 15:19

Rena rama sommarvärmen idag ;) Endast -4 grader, Lukas är överlycklig och sover som en stock UTE i vagnen. Petter och Filip tog ett par varv på täckten med skoter men Filip var på tok för trött och dom tog istället bilen till Stefan för att hjälpa honom med hans skoter så Filip kunde passa på att sova en stund. Flera dagar sedan han sov middag nu och då kommer det en sån här dag då han bara måste sova. Eftersom Lukas sovit i flera timmar har jag passat på att skurat nedervåningen ,tvättat undan en massa, plockat inför fsk. start på måndag (för Filip) och plockat och flyttat på allt sånt där som alltid hamnar på "fel" ställe för att de inte har något "rätt" ställe men före det tog jag ett varv runt täckten med skotern åxå, det är ju kul men jag är för klen, våran skoter är så himla tung att köra :( 


  

Dessutom har gårdagens aktiviteter gett mig TRÄNINGSVÄRK!!!

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards