Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Kisse - 19 januari 2010 10:41

Så himla trångt i sängen inatt igen :( Trött och seg idag ändå tog jag och Lukas sovmorgon eftersom vi råkade somna om när Petter skjussade Filip till fsk. Lukas är snorig och har lite jobbigt med ätandet, måste åka och köpa mer nässpray, men nätterna blir rätt jobbiga när han vill äta men inte kan, resulterar att han små äter mest hela natten :(


Filip kom inatt han åxå, sover verkligen som en kratta nu igen, hade ju hoppas på en vändning nu när han börjat förskola igen men snarare tvärtom, trött och grinig mest hela tiden, inte alls pigg och glad på morgonen när man ska iväg och idag hade det varit katastofalt men efter en stund på fsk. släppte det och han började leka så pappa kunde åka hem. Han sover inte på fsk heller men idag hopps jag dom får han att sova så han inte somnar i  bilen på väg hem.


Har beslutsångest om morgondagen... barnvagnsbio i sundsvall... men har inget sällskap att gå med... alternativt åka till Iggesund och bada men Petter gillade inte idén och jag vill inte åka själv med två barn eftersom Filip är ett vilddjur i vattnet... så fortsätta leta sällskap eller tjata mer på maken???


Har iaf bestämt mig för att börja på mamma-baby yoga i Sundsvall trots att det ligger på en väldigt dum tid för mig men jag får pussla lite för att få det att gå ihop när Petter jobbar. Långt att åka åxå men jag gillade yogan jag gick på när Filip var liten, min kropp behöver nog den mjukstarten åxå :)

Av Kisse - 19 januari 2010 07:01

Sjukt trångt i sängen... Gulliga Filip håller en arm kring lillebror. Lillebror är snorig och vill inte sova.

 

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards