Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Kisse - 27 januari 2010 23:12

Som vanligt hinner det bli tok sent innan vi kommer i säng men när barnen sover på kvällen vill jag försöka hinna göra så mycket som möjligt.


Blev så himla glad tidigare ikväll då vi upptäckte att vi vunnit på postkodlotteriet, vi visste att vårat postnummer vunnit men trodde inte våran lott var med då vi precis dagarna innan fixat det efter mycke mycke prat om att gå med... men till våran lycka var även vi med i dragningen och vann 1000 kr *jiho*


Är ni med i postkodlotteriet?


Även hittat den mest perfekta sången till Lukas dop och gråtit en massa... varför ska det vara så svårt att hålla tillbaka tårarna? Jag vill inte gråta på dopet men för jag våran solist så vet jag ju att jag kommer gråta :) Den är så vacker att jag får gåshud, så perfekt!

Av Kisse - 27 januari 2010 10:29

Å snön den bara vräker ner... bestämde oss för att vara insnöade idag även om vi skulle tagit oss in i morse så vet man aldrig hur det ser ut när man ska in på gården  igen men kors i taket så har traktorn jag svor ve och förbannelse över att den bara åker förbi börjat tagit våran ifart *jippi* Hörde att våran röris hade några ord med saken att göra och jag är evigt tacksam!


Filip fick vara hemma från fsk idag allra mest för att han fortfarande sov när det var dags att åka eftersom han varit vaken X antal timmar inatt och sen för snön då, ställde även in bvc med vikt kollen på Lukas, han växer och gå rupp i vikt så då skjuter vi på det istället för att riska livet ute på hala vägarna.


Känner mig otroligt seg idag, snorig och trött så in i bomben, Lukas har ätit mest hela natten känns det som och flyttade till slut över honom till hans egen säng och där sov han... hela en timme ... måste verkligen ta tag i det där sova egen säng... båda barnen och Petter i sängen och då kom även katta och skulle få plats men är gick han då bet... jag avskyr katter i sängen men Petter tyckte ju att Sylvester "vaa såå liiiten, å såå ensam..." Inte lika liten och gullig längre... Nä katten åkte fort ur sängen.  Barnen sängar och vagnar är total förbud för katterna!


Vad tycker ni om katter i sängen?

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards