Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Kisse - 18 januari 2010 15:52

Tyvärr blir bloggen lite lidande nu när webbshopparna börjat släppa Molos kollektion, jag roar mig med att sitta och kolla runt ;)


Tänkte i alla fall visa mina två favorit prints ;)

       

Som ni ser har MOLO brett ut sitt sortiment, printen finns i flera olika utföranden, T-shirts, tröjor, bodys, bodysuit, summersuits, byxor, klänningar, jackor, fleecekläder, tunikor, leggings, kjolar, kalsonger/trosor, bib, mössor, filtar, hängslen, plånbok, hårband etc.


Kliar i fingrarna, vill ha, vill ha, vill ha... ALLT!!!!


oki-doki, Elva små troll, Anna Cill, Barnlyan, Vera hus är bara några exempel som har stort utbud av MOLO våren 2010 :)


Av Kisse - 18 januari 2010 11:19

Ja då är dop planeringen igång på allvar, 20 februari blir det dop och jag hoppas verkligen Lukas kommer i dopklänningen då... måste nog prova nu och se hur vi ligger till...


För mig är det oerhört viktigt med dop, varför vet jag inte men det bara är så, mina barn ska döpas och ja maken har faktiskt inte så mycket att komma med eftersom det betyder så himla mycket för mig!

Av Kisse - 18 januari 2010 08:50

       

Filip i Villervalla från topp till tå.


"Fili klippa håre, fint!" Säger han själv och jag kan inte annat än hålla med så fin i håret efter att Emelie klippt honom :)


I lördags kväll gjorde Filip något som gjorde mig oerhört rörd. Vi (jag och småpojkarna) kom hem från festen rätt sen så jag gjorde välling till Filip och la vi oss i stora sängen tillsammans, jag ammade Lukas och när Filip druckit upp vällingen gav han mig flaskan, lutade sig över Lukas, pussade honom på kinden och sa Älka dig (Älskar dig) vänder på sig och somnar och sälv ligger man kvar med tårar i ögonen och tittar på mina underbara ungar tills jag själv somnade.


  

Lukas klädd i "lillebror" body från åhlens, Molo byxor, dreggelbib från OA PIP

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards