Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Kisse - 4 oktober 2011 15:59

Tänkte försöka uppdatera bloggen men blir tyvärr bara en kort resumé av tiden som varit så får vi ta bilder senare... Söndagen fortsatte i kalasandets tecken om än i lugnare takt än lördagens kalas. Kände på söndag kväll att jag ännu inte tillfrisknat och bestämde mig för att sjukskriva mig. Fick en läkartid på måndagen och har fått pencillin så nu hoppas jag detta ska vända, sjukt less på att vara sjuk!!!


Var även på bvc med Filip för 4 årskontroll, fick nästan en OK stämpel i rumpan men ska tillbaka om 6 månader för ytterligare en synundersökning då han inte klarade den helt godkänt igår. Kan hända att ögonen inte riktigt är mogna och därför väntar man 6 månader och gör om testet sedan. Resten var bra, Filip visade mycket väl att han är 4 år och berättade att han äter flugor speciellt till frukost. 4 åringar kan ju ha väldigt livlig fantasi och kan vara riktigt övertygande ;)

Vikten stannade på 16,5 kg och han är nu 101,8 cm, följer sin kurva fint vilket är det viktigaste och självklart äter han inte flugor jag vet inte vart han fick det ifrån. Huvudfoting/människa vägrade han att rita. Här hemma ritar han mest dinasourier, fiskar och valar.


Imorse ställde jag mig och bakade lite bullar är ungefär så mycket ork jag har och har varit helt slut efter det :( Men är det kanelbullens dag så är det, dessutom har vi bröllopsdag idag (tre år som gifta) och vi har fått ett nytillskott i släkten (mer info när jag har någon men jag vet iaf att det blev en pojke, dom mår bra och är redan hemma igen) så det finns all rätt i värlen att fira lite extra idag ;)

 

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards