Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Kisse - 6 oktober 2011 22:07

Det vänder, det vänder och jag blir bättre. Idag på eftermiddagen orkade vi tom med lite främmande Sussie som kom med olliver och Elin. Lukas sov men Filip och Olliver lekte jätte länge ute innan de kom in och lekte en stund inne också. Jag och Sussie satt och surrade en massa och Elin roade sig själv i gåstolen, hon är ju stora tjejen nu hon. Tiden går så fort med andra barn och jag känner att jag inte riktigt hinner med ;)


Längtar efter att bli frisk så vi får åka och gratulera Carro och Erik till deras lilla pojke Eddie, kan tänka mig vilka stolta stora systrar han har där hemma :)


På kvällningen hade vi tyvärr inget val än att sätta oss i bilen och åka och handla, nödvändigt ont som ibland inte kan vänta. Hade planerat åka till mamma och pappa och lägag mig på soffan och låta dom se efter barnen ;) Fram till läggning och sedan sätta barnen i bilen och åka hem men blev ändrade planer då jag mötte min syster på ica som berättade att hon var på väg till lillebror som flyttat till egen lya så hon ringer honom och får då höra att mamma och pappa är påväg dit dom också så då följde vi med vi också och fick se hur Niklas och Cissi har det. Såg jätte fint ut så där får dom det förhoppningsvis jätte bra!


Känner mig oftast som en lite jobbig gäst som alltid kommer släpande på barnens pyjamaser, blöjor, välling osv. idag även yoghurt till barnen (mest Filip då som inte äter välling, han har inte heller blöja) att kvällsfika så livet är tyvärr så med mina barn eftersom Filip alltid somnar i bilen. Tur att lillebror är van det där från när han bodde hemma ;)


Imorgon tror jag att jag ska försöka ta mig ut en stund känner jag att jag knappt varit ute något den senaste veckan, bara till och från bilen har varit tillräckligt jobbigt. Ska bli skönt att det blir helg så jag får vila extra mycke när Petter är hemma för på måndag då är det jag som är FRISK!!!!

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards