Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Kisse - 18 oktober 2011 20:48

Hoppas på en HEL natts sömn då jag lämnat barnen hos mormor och morfar eftersom jag har APT imorgon efter jobbet och med andra ord får en bastant dag från 8-19, hem och sova ytterligare en HEL natt *hoppas jag* och sedan hämta hem barnen efter jobbet på torsdag.


Känns galet länge, jag gillar inte att vara ifrån mina barn men just nu är det för mitt bästa och deras bästa! Kanske blir jag lite utvilad och får lite mer ork till dom i helgen. Känns som det ska bli en galet lugn helg med så lite som möjligt inbokat!!!


Nu blir det sova, barnen är på bästa tänkbara ställe förrutom i sina sängar då ;) Så jag ska njuta av en god natts sömn och hoppas att inte djuren eller min kissblåsa ställer till det för mig inatt istället. Finns ju  nästan inget värre än att vakna och vara kissnödig och inte ens barnen är vakna...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards