Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Kisse - 13 oktober 2011 21:05



Berättade för chefen idag då jag ändå hade medarbetarsamtal, kändes bra att hon redan nu vet eftersom jag inte litar på att min kropp, fogarna kommer hålla denna gång heller. Kändes bra att hon bara blev glad för min skull och det känns otroligt skönt att ha ett arbete att komma tillbaka till efter föräldraledigheten. Hoppas att jag kommer kunna njuta mer av denna föräldraledighet och inte behöva känns stressen att hitta ett jobb och ta bästa tillfälle som ges till jobb. Nu kommer jag kunna sätta ett datum då jag vill gå tillbaka till mitt jobb!!!  


Ser fram emot morgondagen då jag ska till barnmorskan och sedan måste jag en sväng på apoteket också och köpa nya åksjukeband, plotten som ger akupunktur har låssnat på den ena och jag känner att paniken är nära just nu känns de som livräddare att jag klarar av att jobba. Hulkar och har mig på jobbet och idag upplevde jag för första gången att det var extremt nära att jag kräktes mitt under ett blöjbyte... klarade mig medans jag bytte men sedan var det kört och mina kollegor kommer hädanefter ta de extrema fallen iaf, jag får helt enkelt känna efter vilken dag det är om det går eller inte. Tur att jag har världens finaste kollegor  


Nu kvällsfika: oboy och limpmacka med ost of course!!!

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards