Direktlänk till inlägg 15 maj 2007

Angående omröstningen

Av Kisse - 15 maj 2007 21:02

Ni får hemskt gärna lägga en kommentar om varför ni röstar på respektive vagn, jag har otrolig beslutsångest över hur jag ska göra. Vet med mig att när jag välbestämt mig kommer jag bli jätte besviken om vagnen är slut/såld.


Jag tycker detta är väldigt svårt, skulle vilja få denna sak ur vägen nu. kunna bestämma mig helt enkelt. Petter tycker att dte är mitt val, spelar ingen roll för honom men för mig är det viktigt att hitta en bra och fin vagn.


Några saker vi har i åtanke:

  • Vi kommer inte vara "rädd" om vagnen, vagnen är till för att användas och jag lovar att det kommer att användas flitigt både ute och inne.
  • Vi har djur, två hundar och två katter inomhus som alla fyra dessutom har vit päls...
  • Vi är för snåla för att köpa en ny dyr vagn tex. emmaljunga eller brio annars har det varit det självklara valet men tycker dte är sjukt mycket pengar för en sån vagn.
  • Vagnen ska vara praktisk, lätt att fälla ihop och ta med sig.
  • Eftersom våran bebis kommer i oktober (förhoppningsvis)betyder det att vagnen kommer användas i snö och slask.
  • Punkteringfria hjul är ett stort pluss då vi bor på landet och det kommer bli många promenader på grusväg, enda sättet att ta sig till asfaltsvägen :)
  • Pojke eller flicka spelar ingen roll vi tänker använda vagnen till nästa barn åxå, anser ingen vagn mer flickaktig eller pojkaktig!

Är lite kär i kronan vagnen just nu, brun är min favvo färg just nu och den är ju så snygg men oroar mig lite över att den fortfarande är en låg vagn som liggvagn... vad säger ni är det dumt att ha en låg liggvagn när man har två relativt stora hundar och jag själv är lång????

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards