Direktlänk till inlägg 11 januari 2010

Vill så mycket, händer så lite

Av Kisse - 11 januari 2010 12:19

När kroppen mår bra kan själen flyga, snacka om perfekt uttryck spa maskrosen har som led stjärna... idag skulle jag behöva gräva ner mig.. kroppen totalt urbalans, magen har havererat totalt, vill så mycket och ingenting händer *frustration på högsta nivå*...


Gick kanon bra att lämna Filip imorse, "Nu åker mamma hem en stund så kommer jag och hämtare dig sen... "Ja hejdå" sa Filip och tittade int ens åt mamma... aj det gjorde ju nästan ont... ska bli roligt att hämta honom sedan och höra hur dagen varit, jag är helt säkert på att han haft super skoj, säkert ätit som en häst och sovit som en stock... han brukar ju uppföra sig hos andra ;)


Tänkte åka på Tre Små Busfrön och se vad hon har för vantar, inte så himla sugen på stan faktiskt... eller jo jag skulle vilja kolla rean på polarn o pyret men mest ekonomiskt att låta bli ;) Dock måste jag ta tag i Filips kläder, det blev verkligen tomt i lådan och han är på väg ur stl 86 i tröjor, Maria har jag fått lådan med stl. 92?  Lukas har växt ur stl 62 på överdelen och 68 lådan är framplockad. Måste verkligen ringa och boka dop, innan han växer ur dopklänningen *gaah*!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards