Direktlänk till inlägg 17 oktober 2011

Tröttast i världen

Av Kisse - 17 oktober 2011 20:50

Har nog världens tråkigaste blogg just nu men uppdaterar för de gulliga stackare som ändå klickar in varje dag och möts av en ouppdaterad blogg ;)


Trött, trött, trött må denna trötthet gå över snart, jag tar mig knappt genom arbetsdagen, ger barnen dålig snabbmat (micrade matrester eller färdig mat) idag fick dom färdig paj från frysdisken... gör inte mycket mer än nödvändigt, tar undan den minimal disk som blir efter micrad mat ;) Tvättat lite och plockar undan så det inte ska se allt för kaotiskt ut...


Nu lite kvällsfika och sedan blir det sova 8 timmars sömn spelar lixom ingen roll att man kommer i säng i bra tid när man ska upp fem... det är skit tidigt ändå ;) Jag är så glad över att jag bara har den tiden en gång i veckan!!! Men det är skönt att sluta tidigt men just nu är jag ändå bara trött, trött, trött!!!!

 
 
Ingen bild

Jeanette (och Tyra, från yogan)

18 oktober 2011 14:07

Hej! Kikar in då och då när man gör "stora bloggrundan" och nu var det ett tag sedan sist. Ser att ni väntar bebis nr 3, grattis!! Vi väntar också barn igen, är i v 15 nu och i början av april tittar den lill* ut om allt går bra. Spännande! Grattis igen och lycka till.

Kisse

18 oktober 2011 20:38

Men grattis vad roligt för er med ett syskon! Blir det babyyoga då? Kanske vi kan pricka in och gå samma kurs igen ;) Kommer absolut försöka mig iväg även med denna bebis då jag tycker det är ett mysigt och bra sätt att komma igång igen efter förlossningen.

Bloggar du nu Jeanette? Eller är det låst? Tappar din adress bland alla datahaverier :(

Stort grattis till er också hoppas att vi ses något framöver med bebisarna våra ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards