Direktlänk till inlägg 23 maj 2007

Idag får jag forhoppningsvis en trappa :)

Av Kisse - 23 maj 2007 17:29

Lite bättre dag på jobbet idag men har inte mått så kanon bra idag heller, börjar få ont i magen igen...vill inte få urinvägsinfektion igen men känns lurt, ont i magen och trött, trött, trött, kissar massor av gånger...låter inte riktigt bra. Får se om jag orkar åka till mamma och hämta stickor idag och testa eller om jag ska ringa hälsocentralen imorgon.


Blev bjuden på mat hos Patrik och annelie idag och nu väntar vi på att Patrik ska komma så Petter och han kan börja med den nya trappen, ikväll ska den upp. Själv ska jag inte göra nånting, är lyxar dag idag ska kolla om jag har bild på fyran idag. Stefan ska ringa senare ikväll då han ska se på reprisen från LOST så jag kan åka och se den hos honom, vill gärna se förra avsnittet innan jag ser dagens. Blir frysta hallon idag och kanske lite glass med lakrits sås :)


Skulle igentligen vilja bygga ihop utemöblerna men har ont i bäcken idag då jag fuskat med bältet, suttit mycket idag eftersom vi haft planering sen har bandet tryckt mot blåsan och då har det gjort ont idag så tog av mig det imorse när jag kom på jobbet på eftermiddagen hade jag inget val än att ta på det men då var det redan för sent, fy fan vad jag har ont, bara att bita ihop och le ändå :(


Var lite dukitg på jobet idag i alla fall då jag bytte saker i ett av tittskåpen, nu blev det bondgårds tema :) Gulligt ! Och barnen blir så glada när det är något nytt där i. Imorgon ska jag se till att få iväg beställningen till direct trade så jag kan göra klart sagopåsarna till jobbet, nu har jag grävt överallt på jobbet ch samlat ihop en massa saker men måste beställa det som saknas.


Längtar tills det är LÖN, då ska jag åka på IKEA!!!!! Handla till mig själv och lite till jobbet :)


Bilden visar hur trappan ser ut men våran är vinklad åt andra hållet.

 
 
Anna-Karin

Anna-Karin

23 maj 2007 19:58

Va roligt att du är nöjd med vagnen! Den är jätte fin å läcker. Var de gung funktion på den?

http://www.annakarin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards