Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Kisse - 3 januari 2009 21:34

Tänkt att jag har en sån tjurig unge...vägrar sova idag åxå... han har ännu inte somnat. Sov middag en timme idag sedan väckte jag honom, somnade i bilen när vi skjussade hem Niklas och Cissi men sov typ 10 minuter... tur att Petter ännu är hemma så han kunde ta över. Jag har haft huvudvärk hela dagen, snorig och känner mig allmänt trött och hängig så tålamodet är inte precis på topp. Jag behöver sova, bara Filip har somnat ska jag och Petter äta lite nachos sedan blir det sängen och försöka få lite sömn.


Jag, Niklas och Cissi har i alla fall skrålat lite på singstar idag :) Tills min hals inte längre ville vara med... haft främmande nästan hela dagen åxå... Lena, Fredrik och barnen kom förbi hade med sig islyktor som Laban gjort, jätte fina ska tända dom imorgon orkar faktiskt inte idag. Svärmor och Ludde tttade åxå in och sedan A-K och Peter.


Hoppas jag är piggare imorgon. Petter åker och jobbar på måndag morgon så då blir jag själv i fem dagar. Till veckan ska jag även jobba en dag och Filip ska vara hos mormor, kanske sova över t.om beroende på hur sovningen funkar...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards