Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Kisse - 25 januari 2009 23:05

Igår när jag packa ur bilen såg jag att pappa glömt ta ur låset till släpvagnen och sms:ade med mamma och bestämde barnvakt idag.


Filip som sovit hela natten igen (kan nästa tro det ska bli en vana??? haha nu blir jag vaken inatt...) ville ha välling och sedan tog vi en dusch, familjen som älskar att duscha innan vi begav oss till mamma.

Filip och Freja härjade gärnet och frammåt lunch tid begav jag mig mot Sundsvall, handlade på ica maxi och åkte sedan till Sundsvalls city för att kolla rean, dock var Lindex stängt på söndagar :( Men lite shopping blev det iaf. Ett par byxor, två par strumpor och present till Freja.

 


Åt middag hos mamma och pappa innan vi begav oss hemöver, busade och lekte fram till sju då Filip fick lite gröt och sedan fick han ducha/bada igen, denna gång med badolja eftersom han var rätt torr (vi duchar liiite för ofta) och var orderntligt kladdig. Måste ju visa mitt vattendjur, rädd för vatten är han så inte, tvättar håret och grejar :)



Otroligt skönt att ha lite egen tid idag och bara strosa runt själv. Min hjärna behövde nog det, glömde t.om att lämna vagnen hos mamma idag men Filip fick sova inne istället då och det funkade ju det åxå. Nu blir det sängen, fsk imorgon så blir tidigt morgon.



Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards