Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Kisse - 19 januari 2009 21:17

Tänkte vara lite duktig nu på kvällningen och ringa försäkringskassan eftersom jag alltid glömmer bort det :( Mest för att jag helt enkelt avskyr att prata i telefon när det gäller något vettigt. Ringer i alla fall och tänker utnyttja deras otroligt långa telefon tid dom har 8-21 (är ju rätt otroligt!) Får plats 67 och inser att fan dom kommer ju hinna stänga innan jag kommer fram men man måste ju chansa och jag diskar, skurar av köksskåpen, gör rent spisen sånna där urtråkiga saker som passar ypperligt när man har en telefon i öran och huvdet på sne :( Kommer ner till plats nr 5...tut tut tut... FAN!!!!


Tvättar och plockar undan istället, packar Filips väska och kommer troligen stupa i säng snart. Har ju faktiskt jobbat en hel dag idag åxå, roligt som attan och även om jag kände mig ring rostig när jag kom dit så kunde jag (de allra flesta) namnen och var varm i kläderna innan jag gick hem :) Längtar redan tills på torsdag då jag jobbar där igen, är ju så roligt att jobba med barn speciellt då man har en BRA dag.


Filip och Petter har ju varit på första inskolningsdagen åxå, det gick kanon BRA det åxå, Filip ville inte gå hem så dom stannade en halv timme extra redan första dagen :) Ska bli roligt att följa med honom imorgon!


Bara jag får jobbet nu så blir dte här BRA!!!!

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards