Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Kisse - 22 januari 2009 21:03

Vilken dag, känns som den varit mega lång trots att den gått mega fort... började med att sonen sov en hyffsat bra natt vaknat ett par gånger men somnat om av sig själv utan välling eller att vi behövt kliva upp *skönt*


Inskolning på fsk för Filip, Petter stannade hemma för att packa och göra lunch. Inskolning går ju kanon så imorgon ska Filip vara där lite själv, jag får väll ta en promenad runt kvarteret eller nått.


Hem och slängde i mig lunch, mamma kom med fjollen (deras bil) och jag tog den till jobbet. Jobbade fyra timmar, jag har lite svårt för att komma så där på eftermiddagen man slängts lixom in och det bara svirsar till och barnen droppar av en efter en... dock lite kaotisk dag idag med lite personal.


Åkte sedan hem till mamma och pappa där Filip var eftersom mamma skjussat Petter till hans skjuss och tog sedan med sig Filip hem till dom (därav bilbytet för att slippa krångla med bilstolen) fick middag och kaffe innan vi åkte hem.


Filip sover och jag sitter med min te kopp och ska nog snart gå i säng, äntligen har vi ju börjat få lite rutin på att komma upp på morgonen (tack vara inskolningen) så nu känner man sig ju helt slut efter en dags flängade fram och tillbaka.

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards