Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Kisse - 20 januari 2009 22:49

Ja jag överlevde fick dock en kallsup och trodde nog en sekund att jag skulle dö... nä då men ROLIGT var det så jäkla ROLIGT!!!!


Jag måste fixa barnvakt nästa tisdag!!!


Jag ska fortsätta gå på vattenspinning!!!


Energi till tusen just nu men somnar säkert när jag lägger ner huvudet på kudden, hoppas på det i alla fall, inskolning på fsk imorgon igen och dessutom ska jag hålla tummarna ännu hårdare imorgon att dom ringer om jobb...


Bilden är lånad från aquabike

Av Kisse - 20 januari 2009 18:00

Ikväll ska jag göra något jag inte gjort på myyycket mycket länge....


JAG SKA IVÄG OCH TRÄNA!!!! Vattenspinning, hoppas verkligen det är så roligt som det låter :)


Charmtrollet mitt ska vara med faster Cajsa som är så snäll att hon tar läggningen och stannar till jag (eller Petter) kommer hem.


Återkommer om jag överlever.... konditionen är ju inte på topp kan jag ju säga...  

Av Kisse - 20 januari 2009 17:11

Rätt så vanlig syn här hemma hos oss...

 

öppnar man kylskåpet så hör man adrig det gå igen...däremot plingar kylskåpet efter en viss tid....

 


och se vem som är där... *oops dom kom på mig*

Av Kisse - 20 januari 2009 17:07

Efter Filips tupplur gick vi ut en sväng för att få lite ny energi, jag och Filip (Läs: Filip tittade på mamma) byggde en snögubbe :)

 


Faster Cajsa kom och promenerade med oss till postlådan, Filip åkte snowracing. När vi kom hem igen fick vi främmande av A-K och Tim en sväng.

Av Kisse - 20 januari 2009 13:04

Andra inskolningsdagen gick super bra den åxå, Filip ville verkligen INTE gå hem idag och protesterade ljudligt :)


Jag har fått fingrana ur och ringt försäkringskassan annars har precis ingenting blivit gjort ännu, inväntar posten om det kommer ett nytt byggmax kort i så fall blir det kanske den där turen och inhanlda lite byggmaterial.


Grått och tråkigt ute jag jag bara väntar och väntar på att telefonen ska ringa, vill verkligen ha besked om jobb nu, jag HATAR att vänta speciellt då jag skulle vilja förbereda mig på att börja jobba om det nu blir så att jag får tjänsten...*hoppas kan man ju alltid*

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards