Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Kisse - 9 januari 2009 19:24

Efter en mardröms natt men nästintill ingen sömn... blir ibland tokig på denna unge... varför ska han inte kunna sova... men vi lever på hoppet att någon gång måste det ju ändra sig...


I alla fall är jag nu helt slut, helt utpumpad så även fast Petter kom hem på eftermiddagen tog beslutet att lämna sonen hos mormor och morfar för att få sova en hel natt. Vi behöver det hela familjen!


Jag och Filip åkte med andra ord till mormor redan på förmiddagen och invigde hans nya snowrunner (snowracing kallare vi dom)

 


Gick tyvärr inte så bra då det inte varit någon vidare aktivtet i deras backe då då fick Filip åka spark med mormor istället



Innan vi gick in och åt lunch, mormor och Filip mumsade (busade)  spagetti i massor ;)


Sedan stoppade jag Filip i vagnen och tog med Sickan på en promenad men det blev en kort än, jag fick så otroligt ont i fogarna vilket jag inte haft på grymt länge..något måste ha hamnat fel när vi åkte i backen eller sparkåkningen. Gick hem och la mig och glodde på tv istället tills Filip vaknade.

Mia var gos sjuk både med mig och Filip. 


Morbror Nikals kom hem strax efter Filip vakandde och en stund senare ko mormro tillbaka med morfar åxå :) En glad Filip då med andra ord! Vinkade så glatt till mamma när jag for, dock hörde jag han gnälla till lite när jag stängde dörren men det gick nog över lika gfort skulle jag tro.


Nu väntar min make på mig, vi ska nämligen ut och åka lite skoter, barnfria som vi är!!!

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards