Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Kisse - 11 januari 2009 20:55

Finns inte riktigt tid för bloggande just nu Petter har nämligen en dröm, att få börja med gamla pannrummet och badrummet MEN jag har satt stopp för hans drömmar tills mina gått i uppfyllelse ;) Mitt krav är att bli klar med det han tidigare påbörjat innan han börjar nästa projekt å nu jäklar jobbas det här hemma. Köket har fått golvsocklar under köksskåpen och lister är på god väg... bilder kommer när allt är klart. Men fint blir det, enorm skillnad tycker jag, Petter tycker nog jag är mest jobbig som kör med honom ;)


Igår kväll blev det massor jobbat här hemma och sedan tog en en snabb sväng ner till Petters syster och hälsade på innan vi avslutade kvällen/natten med att köra fast med skotern upp i skogen...*hmm* Skulle bara ta en kort sväng vilket resulterade att vi körde fast på fyra ställen så idag har vi ont överallt då våran skoter väg typ bly... nä men skit tung och vi fastnade bland annat i ett riktigt riktigt djupt dike efter skogsmaskin och det slutade med att vi fick rulla runt våran skoter... för att kunna vända och ta samma väg tillbaka. Tur att jag har en stark karln, när jag tar i allt vad jag har händer det fortfarande ingenting... men man hjälper ju till så gott det går i alla fall och tack och lov kunde vi tillsammans ta oss hem igen. Vi skrattade gott när vi väl låg hemma i sängen och kunde slappna av, vi klarade de det här gången åxå :) Inte första gången vi kör fast när vi är själva...och säkert inte sista heller ;)


Sov länge och sedan jobbade vi lite med köket innan vi hämtade sonen efter hans eftermiddags sovning. Handla tacos grejs och åt tillsamamns med Stefan.


Nu sover Filip, Petter jobbar med köket och jag gör mest ingenting... skulle verkligen önska jag åxå kunde vara lika händig som Petter men jag är ju inte det :(


Längtar tills imorgon, imorgon hoppas jag en hel del fråge tecken ska kunna redas ut... jag ska även ringa ikea och klaga på vårna diskmaskinsfront som flagnar *grrr* och beställa lite saker som vi upptäckt inte räcker.

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards